četrtek, 21. junij 2007

TASK 4

No dan je bil začuda zjutraj na pogled zelo obetaven. Nikoli še nismo tako hiteli pripravljat opremo za na štart. Sledila je vratolomna vožnja z avtobusom in z našim šoferjem Seppijem, ki je na pogled kot še bolj zmešan Einstein.
Prišel je čas za briefing in organizatorji so nastavili 188 km task. Roke so zabolele že ob misli na vse gore in doline, katere bomo morali preleteti. Za razliko od prejšnega dneva sem se hitreje pripravil na štartu in se podal v lov za prvi čas cilindra. Lepo navijava z Alanom v stebru nad štartom in se počasi približujeva delu grebena kjer bo potreben preskok na drugo stran, kjer naju je čakal cilinder. Obrnem pravočasno in se zapodim nazaj v greben kjer nabiramo višino za naše popotovanje naprej. Preskočim še eno dolinico, kjer me ujamejo najboljši. Pod grebenom s 30 piloti okrog mene živčno naskakujem razbite stebre a mi nikakor ne uspeva. Potegnem naprej, da se znebim mase pilotov in počasi tonem proti Lienzu. Veter v dolini se zelo ojača in nikakor mi ne uspe spet nazaj nabrati višino za prelet naprej po dolini. Pod mano na tisoče visokonapetostnih žic in takega vetra v kakršnem še nisem pristajal. Upal sem, da se bo zaradi razširitve doline vse skupaj upočasnilo ampak se ni. Pregledujem travnike, ki so brez žic in čim bližje cesti in z velikimi težavami tudi pristanem. Zmaj cel jaz pa tudi.
Ostali so se odpeljali naprej po dolini.
Ko pospravim zmaja se nad mano ustvari ogromen oblak, kjer se tudi zabliska. Veter se ojača in misel na ostale pilote, ki so v zraku me stisne. Zmaji stojijo v zraku kot pribiti in se počasi spuščajo proti travniku kateri jim je bil tisti dan izbran. Po skorajda neurju v katerem je bila prisotna tudi toča, se nebo le malo popravi. Po telefonu izvem, da so vsi naši varno pristali, naprej po dolini. Sproti z Neno pobereva še Mravljeta, ki je pristajal na drugi strani Lienza med točo.
Task je bil seveda cancelled, ampak nekateri piloti vključno z našim Primožem Gričarjem, so odleteli task 188 km. Pravila so postavljena tako, da je task veljaven, če se leti več kot eno uro in je nato odpovedan. Tako je bil naš task veljaven. Jaz sem po lestvici spet nazadoval. Ostali so preleteli še naprej in končali pri približno 50 km takoj za drugo točko. Peternel je potegnil daleč naprej ampak je bila njegova zadnja točka tam kjer je bil ob uri, ko so tekmo odpovedali. Veliko pilotov se bo verjetno pritožilo nad tem saj so bili tako dani neenaki pogoji. Celo obstaja možnost, da so Avstrijci za vse to vedeli in tako vlekli hitro naprej in ob uri nabrali kar največ km.
Jutri menda dan za počitek.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

JARC VISOKO NA 4000 M NAD GROSSLOCKNER

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

NAŠ PREVOZNIK EINSTEIN

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PRIPRAVE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

POBIRANJE MRAVLJETA

Ni komentarjev: