sreda, 15. avgust 2007

Task 4

Vreme se izboljsuje, koncno oblaki. Visine dviganj so danes prvic presegle 3000m.

Ker se termika koncno vidi, sem se odlocil po tretjini spure zapustiti grupo in poskusal pobegniti. Vendar kot obicajno sam nizko pod oblakom nisem dovolj hitro nasel centra stebra, skupina me je dohitela. Po nabrani visini sem poizkusil se enkrat. Rezultat se slabsi. Skupina me je nadletela in spet sem bil najnizji. Ko so v stirimetrskem dviganju navrteli do baze , mi je manjkalo se nekaj 100 metrov. Pri zapuscanju stebra sem opazil, da je grupa izbrala ruto rahlo levo od dejanske smeri, kjer je bilo vec oblakov. Jaz sem se odlocil za direktno spuro. Kar bo pa bo. Visine je z 2800 metri dovolj za poizkus. Z menoj je bil se Anglez Richard Lovelace, kar je najine moznosti za hitro napredovanje precej izboljsalo.

Odlocitev je bila dobra, dober zrak, malo padanja in kasneje oblaki, ki so zelo dobro delali. V daljavi je glavna skupina bila ze pod in za nama. Se en oblak in zakljucni dolet iz 25 km. Nasla sva dober steber, zakljucni dolet proti kilometru 149 je bil sproscen z zadostno rezervo visine. Pred menoj je prispel Avstralec Dave, ki je celo ruto letel sam.

Primož Gričar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ni komentarjev: